2012. szeptember 10., hétfő

Harry Potter és a Félvér Herceg-film

A hatodik részben is találkozhatunk új szereplőkkel, persze a már jól ismert karakterek is feltűnnek.

A képet itt találtam
Ron Weasley
(Rupert Grint)
A képet itt találtam
Harry Potter
(Daniel Radcliffe)















A képet itt találtam
Hermione Granger
(Emma Watson)
A képet itt találtam
Albus Dumbledore
(Michael Gambon)















A képet itt találtam
Draco Malfoy
(Tom Felton)
A képet itt találtam
Luna Lovegood
(Ewanna Lynch)















A képet itt találtam
Lavender Brown
(Jessie Cave)
A képet itt találtam
Bellatrix Lestrange
(Helena Bonham Carter)















A képet itt találtam
Rubeus Hagrid
(Robbie Coltrane)
A képet itt találtam
Horatius Lumpsluck
(Jim Broadbent)















A képet itt találtam
Perselus Piton
(Alan Rickman)
A képet itt találtam
Minerva McGalagony
(Maggie Smith)















A képet itt találtam
Ginny Weasley
(Bonnie Wright)
A képet itt találtam
Fred és George Weasley
(James és Oliver Phelps)















A képet itt találtam
Fenrir Greyback
(Dave Legeno)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése