2012. szeptember 28., péntek

Harry Potter és a Halál Ereklyéi-film

Ezt az epizódot ugyan két részletben dolgozták fel, de mivel én csupán képeket rakok fel a szereplőkről, így felesleges 2 részre osztanom a befejező részt. A karakterek most már felnőttek és ehhez a feladathoz a színészek is felnőttek. Ebben a két részben szinte minden régebbi szereplő feltűnik.
A képet itt találtam
Harry Potter
(Daniel Radcliffe)
A képet itt találtam
Voldemort
(Ralph Fiennes)

















A képet itt találtam
Ron Weasley
(Rupert Grint)
A képet itt találtam
Hermione Granger
(Emma Watson)


















A képet itt találtam
Neville Longbottom
(Matthew Lewis)
A képet itt találtam
Luna Lovegood
(Evanna Lynch)















A képet itt találtam
Perselus Piton
(Alan Rickman)
A képet itt találtam
Minerva McGalagony
(Maggie Smith)















A képet itt találtam
Ginny Weasley
(Bonnie Wright)
A képet itt találtam
Bellatrix Lestrange
(Helena Bonham Carter)














A képet itt találtam
Molly Weasley
(Julie Walters)
A képet itt találtam
Arthur Weasley
(Mark Williams)














A képet itt találtam
Fleur Delacour
(Clémence Poésy)
Felirat hozzáadása

A képet itt találtam
Remus Lupin és Nymphadora Tonks
(David Thewlis és Natalia Tena)

A képet itt találtam
Fred és George Weasley
(James és Oliver Phelps)


























A képet itt találtam
Xenophilius Lovegood
(Rhys Ifans)
A képet itt találtam
Narcissa és Lucius Malfoy
(Helen McCrory és Jason Isaacs)
















A képet itt találtam
Rubeus Hagrid
(Robbie Coltrane)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése