2012. július 27., péntek

Harry Potter és az azkabani fogoly-film

Most is a szereplőket helyezném előtérbe és az ebben a filmben róluk készült fotókat.

A képet itt találtam
Harry Potter
(Daniel Radcliffe)
A képet itt találtam
Hermione Granger
(Emma Watson)

















A képet itt találtam
Ron Weasley
(Rupert Grint)
A képet itt találtam
Albus Dumbledore
(Michael Gambon)
















A képet itt találtam
Remus Lupin
(David Thewlis)
A képet itt találtam
Minerva McGalagony
(Maggie Smith)












A képet itt találtam
Perselus Piton
(Alan Rickman)
A képet itt találtam
Sirius Black
(Gary Oldman)
















A képet itt találtam
Peter  Pettigrew/Féregfark
(Timothy Spall)
A képet itt találtam
Fred és George Weasley
(James és Oliver Phelps)













A képet itt találtam
Sybill Trelawney
(Emma Thompson)
A képet itt találtam
Rubeus Hagrid
(Robbie Coltrane)
















A képet itt találtam
Draco Malfoy
(Tom Felton)
A képet itt találtam
Egy dementor az azkaban
őrei közül















A képet itt találtam
Csikócsőr a hoppogriff

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése