2012. július 31., kedd

Harry Potter és a Tűz serlege-film

Ebben a részben sok új szereplővel találkozhatunk és eddigi szereplőink is sokat változtak.

A képet itt találtam
Harry Potter
(Daniel Radcliffe)
A képet itt találtam
Hermione Granger
(Emma Watson)
















A képet itt találtam
Ron Weasley
(Rupert Grint)
A képet itt találtam
Fleur Delacour
(Clémence Poésy)
















A képet itt találtam
Viktor Krum
(Stanislav Ianevski)
A képet itt találtam
Cedric Diggory
(Robert Pattinson)
















A képet itt találtam
Rubeus Hagrid
(Robbie Coltrane)
A képet itt találtam
Rémszem Mordon
(Brendan Gleeson)













A képet itt találtam
Albus Dumbledore
(Michael Gambon)
A képet itt találtam
Voldemort
(Ralph Fiennes)











A képet itt találtam
Rita Vitrol
(Miranda Richardson)
A képet itt találtam
Madame Maxime
(Frances de la Tour)















A képet itt találtam
Igor Karkarov
(Predrag Bjelac)
A képet itt találtam
Fred és George Weasley
(James és Oliver Phelps)
















A képet itt találtam
Neville Longbottom
(Matthew Lewis)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése