2012. július 24., kedd

Kalocsai minta

A képet itt találtam




Idén nagy divat lett a kalocsai minta. Persze a kor haladtával már nem csak abroszokat, párnákat és fali képeket díszítenek ezzel a motívummal. A mintát szinte minden ruhadarabon fel lehet fedezni.






A képet itt találtam


Úgy tűnik a minta a kifutókon is feltűnt.










A képet itt találtam

Persze a most divatos tornacipő sem maradhat ki. Utcán is láttam már hasonlót, és szerintem nagyon jól vegyíti a hagyományokat a mai kor stílusvilágával.









A képet itt találtam

A divatékszerek sem maradhatnak ki. A készlethez már csak egy nyaklánc és egy pár fülbevaló hiányzik.








A képet itt találtam



Persze vannak olyanok is akik egyből túlzásba viszik a mintát.








A képet itt találtam




Úgy látszik a külföldi sztároknak is megtetszett a népi motívumunk.
Balra: Nicole Kidman
Jobbra: Emma Watson

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése