2012. július 25., szerda

Köröm trendek

Idén inkább a rövidebb különleges mintájú körmök jöttek divatba. Általában ezt saját körömre festik, tehát nincs szükség hozzá műkörömre. Ha ügyesek vagyunk akár saját magunknak is elkészíthetjük a körmünk mintáját.
A képet itt találtam


Általában 4 köröm egyforma és az 5.-en van valami különlegesség található.












A képet itt találtam


Nekem nagyon tetszik mind a pöttyös ( ez is nagy divat mostanában ) mind a masnis megoldás.










A képet itt találtam

A tengerész stílus is nagy divat az idén, úgy hogy ez a köröm az idei nyáron nagyon trendi.










A képet itt találtam




Ezek a hegyes műkörmök is idén jöttek divatba. Szerintem ez azért túlzás, hiszen ilyen körmökkel semmit nem lehet csinálni, és valószínűleg 1-2 óra múlva viselőjét is idegesíteni fogja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése