2012. július 25., szerda

Harry Potter és a Titkok Kamrája-film

Most is inkább a szereplőkről raknék fel képeket és ezeket már össze lehet hasonlítani az első rész szereplőivel, bár a kettő között nem telt el túl sok idő.

A képet itt találtam.
Ron Weasley
(Rupert Grint)
Törött pálcájával
A képet itt találtam
Harry Potter
(Daniel Radcliffe)
Griffendél kardjával















A képet itt találtam
Albus Dumbledore
(Richard Harris)
Sajnos csak az első részből
találtam róla képet
A képet itt találtam
Hermione Granger
(Emma Watson)
Százfűlé-főzet készítéskor














A képet itt találtam
Dobby, a házimanó

A képet itt találtam
Rubeus Hagrid
(Robbie Coltrane)
A Zsebkosz-közben
















A képet itt találtam
Minerva McGalagony
(Maggie Smith)
A képet itt találtam
Hisztis Myrtle
a lány wc szelleme
(Shirley Henderson)















A képet itt találtam
Tom Denem
Voldemort fiatal korában
(Christian Coulson)
A képet itt találtam
Gilderoy Lockhart
sötét varázslatok kivédése tanár
(Kenneth Branagh)















A képet itt találtam
Ginny Weasley
(Bonnie Wright)
Tom Denem naplójával
A képet itt találtam
Draco Malfoy
(Tom Felton)
A képet itt találtam
Perselus Piton
(Alan Rickman)
a bájitaltan-teremben

A képet itt találtam
Lucius Malfoy
(Jason Isaacs)















A képet itt találtam
Aragog
A képet itt találtam
Fawkes











A képet itt találtam
Baziliszkusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése